My Account
0,00 zł
Predpisy obchodu
Tento obchodný poriadok definuje všeobecné podmienky, pravidlá a spôsob predaja, ktorý realizuje spoločnosť PATON Europe Sp. z o.o., so sídlom v Rzeszowe, prostredníctvom internetového obchodu https://paton.pl (ďalej len “internetový obchod”), a definuje podmienky poskytovania bezplatných elektronických služieb spoločnosťou PATON Europe Sp. z o.o., so sídlom v Rzeszowe.
§ 1 Definície
Pracovné dni – znamenajú dni v týždni od pondelka do piatku, okrem štátnych sviatkov.
Dodanie – znamená faktický úkon doručenia Tovaru uvedeného v objednávke Zákazníkovi zo strany Predávajúceho prostredníctvom Dodávateľa.
Dodávateľ – znamená kuriérsku spoločnosť, s ktorou Predávajúci spolupracuje pri doručovaní Tovaru.
Heslo – znamená postupnosť písmen, číslic alebo iných znakov, ktorú si Zákazník zvolí počas Registrácie v Internetovom obchode a ktorá slúži na zabezpečenie prístupu k Účtu Zákazníka v Internetovom obchode.
Zákazník – znamená subjekt, ktorému môžu byť v súlade s Pravidlami a právnymi predpismi poskytované elektronické služby alebo s ktorým môže byť uzatvorená Kúpna zmluva.
Spotrebiteľ – znamená fyzickú osobu, ktorá uskutočňuje právny úkon s podnikateľom, ktorý priamo nesúvisí s jej ekonomickou alebo profesionálnou činnosťou.
Zákaznícky účet – znamená individuálny panel pre každého Zákazníka, ktorý v jeho mene spustí Predávajúci po registrácii Zákazníka a uzatvorení zmluvy o poskytnutí Zákazníckeho účtu.
Podnikateľ – znamená fyzickú osobu, právnickú osobu alebo organizačnú zložku, ktorá nie je právnickou osobou, ale ktorej Zákon priznáva právnu subjektivitu, ktorá vykonáva vo vlastnom mene hospodársku alebo odbornú činnosť a vykonáva právne úkony priamo súvisiace s jej hospodárskou alebo odbornou činnosťou.
Pravidlá a predpisy – znamenajú tieto pravidlá a predpisy.
Registrácia – znamená faktický úkon vykonaný spôsobom uvedeným v Pravidlách a predpisoch, ktorý je potrebný na to, aby Klient mohol využívať všetky funkcie Internetového obchodu.
Predávajúci – znamená spoločnosť PATON Europe Sp. z o.o. so sídlom v Rzeszowe (35-213), ul. Kapitałowa 4, NIP: 8133751525, REGON: 367842571, zapísanú v registri podnikateľov vedenom Okresným súdom v Rzeszowe, XII. hospodárske oddelenie Národného súdneho registra pod číslom KRS 0000687755, so základným imaním 5 000 PLN; e-mail: biuro@paton.pl, ktorá je zároveň vlastníkom Internetového obchodu.
Webová stránka obchodu – znamená webovú stránku, pod ktorou Predávajúci prevádzkuje Internetový obchod, fungujúcu na doméne paton.pl.
Tovar – znamená výrobok prezentovaný Predávajúcim prostredníctvom Internetovej stránky Obchodu, ktorý môže byť predmetom Kúpnej zmluvy.
Trvalý nosič – znamená materiál alebo nástroj, ktorý umožňuje Zákazníkovi alebo Predávajúcemu uložiť informácie adresované osobne jemu spôsobom, ktorý umožňuje budúci prístup k informáciám po dobu primeranú účelu, na ktorý sa informácie používajú, a ktorý umožňuje obnovenie uložených informácií v nezmenenej podobe.
Kúpna zmluva – znamená zmluvu o predaji na diaľku uzatvorenú podľa pravidiel uvedených v Obchodných podmienkach medzi Zákazníkom a Predávajúcim.
§ 2 Všeobecné ustanovenia a používanie internetového obchodu
Všetky práva k On-line obchodu, vrátane majetkových autorských práv, práv duševného vlastníctva k jeho názvu, internetovej doméne, internetovej stránke On-line obchodu, ako aj k šablónam, formulárom, logám, fotografiám umiestneným na internetovej stránke On-line obchodu patria ich zákonným vlastníkom a ich používanie je možné vykonávať len stanoveným a zákonným spôsobom.
Predávajúci sa snaží umožniť používanie internetového obchodu používateľom internetu s použitím všetkých populárnych internetových prehliadačov, operačných systémov, typov zariadení a typov internetového pripojenia. Minimálnymi technickými požiadavkami na používanie Internetovej stránky Obchodu sú internetový prehliadač s minimálne Internet Explorer 11 alebo Chrome 39 alebo FireFox 34 alebo Opera 26 alebo Safari 5 alebo novší, s povoleným Javascriptom, akceptujúci cookies a internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 256 kbit/s. Webová stránka obchodu je optimalizovaná pre minimálne rozlíšenie obrazovky 1024 × 768 pixelov.
Predávajúci využíva mechanizmus súborov “cookies”, ktoré sú ukladané serverom Predávajúceho na pevný disk koncového zariadenia Zákazníka pri používaní Internetovej stránky Obchodu Zákazníkmi. Použitie súborov cookies je zamerané na správne fungovanie Webovej stránky Obchodu na koncových zariadeniach Zákazníkov. Tento mechanizmus nepoškodzuje koncové zariadenie Zákazníka a nespôsobuje žiadne zmeny v konfigurácii koncového zariadenia Zákazníka alebo softvéru nainštalovaného na týchto zariadeniach. Každý Zákazník môže vypnúť mechanizmus “cookies” vo webovom prehliadači svojho koncového zariadenia. Predávajúci upozorňuje, že vypnutie cookies však môže spôsobiť ťažkosti alebo znemožniť používanie Webovej stránky Obchodu. Podrobné pravidlá používania súborov cookie nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov.
Na uskutočnenie objednávky v Internetovom obchode prostredníctvom Internetovej stránky Obchodu alebo e-mailom a na využívanie služieb dostupných na Internetových stránkach Obchodu je potrebné, aby mal Zákazník aktívne e-mailové konto.
Na uskutočnenie objednávky v Internetovom obchode prostredníctvom telefónu je potrebné, aby mal Zákazník aktívne telefónne číslo a aktívne e-mailové konto.
Zákazníkovi je zakázané poskytovať nezákonný obsah a používať Internetový obchod, Webové stránky Internetového obchodu alebo bezplatné služby poskytované Predávajúcim spôsobom, ktorý je v rozpore so zákonom, dobrými mravmi alebo porušuje osobnostné práva tretích osôb.
Predávajúci vyhlasuje, že verejný charakter internetu a využívanie služieb poskytovaných elektronicky môže byť spojené s rizikom získania a modifikácie údajov Zákazníka neoprávnenými osobami, preto by Zákazníci mali používať vhodné technické opatrenia na minimalizáciu uvedených rizík. Mali by najmä používať antivírusový softvér a softvér na ochranu identity na ochranu identity osôb používajúcich internet. Predávajúci nikdy nepožaduje od zákazníka, aby mu poskytol heslo v akejkoľvek forme.
Nie je prípustné využívať prostriedky a funkcie internetového obchodu na účely vykonávania činností Zákazníka, ktoré by porušovali záujmy Predávajúceho.
§ 3 Registrácia
Za účelom vytvorenia Zákazníckeho účtu je Zákazník povinný sa bezplatne zaregistrovať.
Registrácia nie je potrebná na uskutočnenie objednávky v Internetovom obchode.
Za účelom registrácie Zákazník vyplní registračný formulár sprístupnený Predávajúcim na Internetovej stránke Obchodu a vyplnený registračný formulár zašle elektronicky Predávajúcemu výberom príslušnej funkcie v registračnom formulári. Počas registrácie si Zákazník nastaví individuálne Heslo.
Počas vypĺňania registračného formulára má Zákazník možnosť oboznámiť sa s Obchodnými podmienkami, pričom ich obsah akceptuje označením príslušného políčka vo formulári.
Počas Registrácie môže Zákazník dobrovoľne súhlasiť so spracovaním svojich osobných údajov na marketingové účely (newsletter, prijímanie reklamných ponúk) označením príslušného políčka v registračnom formulári. V takom prípade Predávajúci jasne informuje o účele zhromažďovania osobných údajov Zákazníka, ako aj o známych alebo očakávaných príjemcoch týchto údajov.
Súhlas Klienta so spracovaním jeho osobných údajov na marketingové účely nepodmieňuje možnosť uzatvorenia zmluvy s Predávajúcim o elektronickom poskytovaní služby vedenia Účtu Klienta. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať predložením príslušného vyhlásenia Klienta Predávajúcemu. Vyhlásenie môže byť zaslané napríklad na adresu Predávajúceho prostredníctvom e-mailu.
Po odoslaní vyplneného registračného formulára Zákazník bezodkladne dostane prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v registračnom formulári potvrdenie Registrácie zo strany Predávajúceho. Týmto okamihom je uzavretá zmluva o elektronickom poskytovaní služby vedenia Účtu Zákazníka a Zákazník má možnosť prístupu k Účtu Zákazníka a vykonania zmien údajov uvedených pri Registrácii.
§ 4 Objednávky
Informácie uvedené na Internetovej stránke Obchodu nepredstavujú ponuku Predávajúceho v zmysle Občianskeho zákonníka, ale len výzvu Zákazníkom na predloženie ponúk na uzavretie Kúpnej zmluvy.
Objednávky môže Zákazník zadávať v Internetovom obchode prostredníctvom Internetovej stránky Obchodu alebo elektronickej pošty 7 dní v týždni, 24 hodín denne.
Objednávky v Internetovom obchode môže Zákazník zadávať telefonicky v hodinách a dňoch uvedených na Internetovej stránke Obchodu.
Zákazník, ktorý zadáva objednávku prostredníctvom Internetovej stránky Obchodu, dokončí objednávku výberom Tovaru, o ktorý má záujem. Tovar sa pridá do objednávky výberom možnosti “PRIDAŤ DO KOŠÍKA” v rámci daného Tovaru uvedeného na Webovej stránke Obchodu. Zákazník po skompletizovaní celej objednávky a po uvedení spôsobu doručenia a formy platby v “KOŠÍKU” uskutoční objednávku odoslaním objednávkového formulára Predávajúcemu výberom tlačidla “Objednávka s povinnosťou platby” na Internetovej stránke Obchodu. Zákazník je vždy pred odoslaním objednávky Predávajúcemu informovaný o celkovej cene za vybraný Tovar a Dodávku, ako aj o všetkých ďalších nákladoch, ktoré je povinný uhradiť v súvislosti s Kúpnou zmluvou.
Zákazník zadávajúci objednávku telefonicky použije telefónne číslo uvedené Predávajúcim na Internetovej stránke Obchodu. Objednávku Klient uskutoční telefonicky, pričom Predávajúcemu uvedie názov Tovaru spomedzi Tovarov uvedených na Internetovej stránke Obchodu a množstvo Tovaru, ktoré si chce objednať. Následne po vyplnení celej objednávky Klient uvedie spôsob a adresu doručenia a formu platby, ako aj uvedie podľa vlastného výberu svoju e-mailovú adresu alebo korešpondenčnú adresu za účelom potvrdenia objednávky. Predávajúci pri každom telefonickom zadaní objednávky informuje Zákazníka o celkovej cene vybraného Tovaru a celkovej cene zvoleného spôsobu doručenia, ako aj o všetkých ďalších nákladoch, ktoré je Zákazník povinný vynaložiť v súvislosti s Kúpnou zmluvou.
Po telefonickom zadaní objednávky Zákazníkom zašle Predávajúci na trvanlivom nosiči na Zákazníkom zadanú e-mailovú alebo poštovú adresu informáciu obsahujúcu potvrdenie o podmienkach Kúpnej zmluvy. Potvrdenie bude obsahovať najmä: špecifikáciu Tovaru, ktorý je predmetom Kúpnej zmluvy, jeho cenu, náklady na Dodanie a informácie o akýchkoľvek ďalších nákladoch, ktoré je Zákazník povinný vynaložiť v súvislosti s Kúpnou zmluvou.
Zákazník, ktorý zadáva objednávku prostredníctvom e-mailu, ju zasiela na e-mailovú adresu uvedenú Predávajúcim na Internetovej stránke Obchodu. V správe zaslanej Predávajúcemu Zákazník uvedie najmä: názov Tovaru, jeho farbu a množstvo, medzi Tovarom prezentovaným na Internetovej stránke Obchodu, ako aj svoje kontaktné údaje.
Po prijatí správy uvedenej v § 4.7 od Klienta v elektronickej podobe zašle Predávajúci Klientovi prostredníctvom e-mailu spätnú správu, v ktorej uvedie jeho registračné údaje, cenu vybraného Tovaru a možné formy platby a spôsob doručenia spolu s jeho cenou, ako aj informácie o všetkých ďalších platbách, ktoré má Klient podľa Kúpnej zmluvy uhradiť. Správa obsahuje aj informáciu pre Klienta, že uzatvorením Kúpnej zmluvy Klientom prostredníctvom e-mailu vzniká povinnosť zaplatiť za objednaný Tovar. Na základe informácií poskytnutých Predávajúcim môže Zákazník uskutočniť objednávku zaslaním e-mailovej správy Predávajúcemu s uvedením zvolenej formy platby a spôsobu doručenia.
Podanie objednávky predstavuje predloženie návrhu Zákazníka Predávajúcemu na uzavretie Kúpnej zmluvy na Tovar, ktorý je predmetom objednávky.
Po odoslaní objednávky zašle Predávajúci na e-mailovú adresu uvedenú Zákazníkom potvrdenie o odoslaní objednávky.
Následne po potvrdení zadania objednávky zašle Predávajúci na e-mailovú adresu poskytnutú Zákazníkom informáciu o prijatí objednávky na spracovanie. Informácia o prijatí objednávky na spracovanie je vyhlásením Predávajúceho o prijatí ponuky podľa § 4 ods. 9 vyššie a jej doručením Zákazníkovi je kúpna zmluva uzatvorená.
Po uzatvorení Kúpnej zmluvy Predávajúci potvrdí Zákazníkovi svoje obchodné podmienky zaslaním na trvanlivom nosiči na e-mailovú adresu Zákazníka alebo písomne na adresu uvedenú Zákazníkom pri Registrácii alebo pri zadávaní objednávky.
§ 5 Platby
Ceny na Internetovej stránke Obchodu PATON.PL uvedené pri danom Tovare sú cenami brutto a nezahŕňajú informácie o nákladoch na doručenie a akýchkoľvek iných nákladoch, ktoré bude Zákazník povinný vynaložiť v súvislosti s Kúpnou zmluvou, o ktorých bude Zákazník informovaný pri výbere spôsobu doručenia a zadaní objednávky.
Ceny platné na internetovej stránke www.patonwelder.pl sú cenami brutto, a to výlučne pre zákazníkov z Poľska.
Všetky objednávky prostredníctvom www.paton.pl s bezplatným doručením sú dostupné výlučne pre zákazníkov nakupujúcich v Poľsku.
Ceny na Paton.pl nezohľadňujú náklady na doručenie do iných krajín – ak si zákazník kúpi čokoľvek na Paton.pl s doručením do inej krajiny ako Poľsko, bude musieť zaplatiť dodatočné náklady na dopravu, ktoré budú odhadnuté na základe skutočných nákladov na doručenie do danej krajiny.
V prípade, že zákazník nesúhlasí s úhradou dodatočných nákladov na dopravu, peniaze mu budú vrátené a objednávka bude zrušená.
Pri objednávke doručenia do domu môžete za objednaný tovar zaplatiť na dobierku alebo si zvoliť inú formu platby:
V tomto prípade sa spracovanie objednávky začne po tom, ako predávajúci zašle zákazníkovi potvrdenie o prijatí objednávky a po pripísaní finančných prostriedkov na bankový účet predávajúceho;
Platba prostredníctvom systému Przelewy24 – platobnou kartou alebo bankovým prevodom prostredníctvom externého platobného systému przelewy24.pl, ktorý prevádzkuje spoločnosť PayPro S.A. so sídlom v Poznani (v tomto prípade sa spracovanie objednávky začne po tom, ako Predávajúci zašle Zákazníkovi potvrdenie o prijatí objednávky a po pripísaní finančných prostriedkov na bankový účet Predávajúceho). Prevádzkovateľom platobnej karty je PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznaň, zapísaný v registri podnikateľov Národného súdneho registra vedeného Okresným súdom Poznań Nowe Miasto a Wilda v Poznani, 8. hospodárske oddelenie Národného súdneho registra pod číslom KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Nákup na splátky – pri nákupe na splátky môžete využiť ponuku banky Credit Agricole.
Zákazník by mal uhradiť objednávku vo výške vyplývajúcej z uzatvorenej kúpnej zmluvy do 7 pracovných dní, ak si zvolil formu predplatenia.
Pri preberaní objednaného tovaru v predajni v našom sídle na ulici Kapitałowa 4, 35-213 Rzeszów, môžete platiť v hotovosti alebo kreditnou kartou.
Ak Zákazník neuhradí platbu v lehote uvedenej v § 5.3 Obchodných podmienok, Predávajúci môže stanoviť Zákazníkovi dodatočnú lehotu na úhradu a informovať Zákazníka o dodatočnej lehote na trvanlivom nosiči alebo má právo zrušiť objednávku Zákazníka odstúpením od zmluvy podľa § 491 Občianskeho zákonníka. Ak je stanovená dodatočná lehota na zaplatenie, predávajúci je povinný pripojiť aj upozornenie, že po neúčinnom uplynutí tejto lehoty predávajúci od kúpnej zmluvy odstúpi. Ak neúčinne uplynie aj druhá lehota na zaplatenie, predávajúci zašle zákazníkovi na trvanlivom nosiči vyhlásenie o odstúpení od zmluvy podľa článku 491 Občianskeho zákonníka.
§ 6 Dodanie
Predávajúci uskutoční Dodávku na území Poľskej republiky, ako aj do Rakúska, Belgicka, Francúzska, Nemecka, Talianska, Holandska, Portugalska, Španielska, Švédska a Spojeného kráľovstva.
Predávajúci je povinný dodať Tovar, ktorý je predmetom Kúpnej zmluvy, bez vád.
Predávajúci zverejní na Internetovej stránke Obchodu informácie o počte Pracovných dní potrebných na Dodanie a Vybavenie Objednávky.
Doba dodania a vybavenia Objednávky uvedená na Internetovej stránke Obchodu sa počíta v Pracovných dňoch v súlade s § 5.2 Obchodných podmienok.
Objednaný Tovar je Zákazníkovi doručovaný prostredníctvom Dodávateľa na adresu uvedenú v objednávkovom formulári.
V deň odoslania Tovaru Objednávateľovi je na e-mailovú adresu Objednávateľa zaslaná informácia potvrdzujúca odoslanie Tovaru Predávajúcim.
Zákazník je povinný doručenú zásielku skontrolovať v čase a spôsobom obvyklým pre zásielky daného typu. V prípade zistenia poškodenia alebo vady zásielky má Zákazník právo požiadať zamestnanca Predávajúceho o spísanie príslušného protokolu.
Predávajúci podľa vôle Zákazníka priloží k doručovanej zásielke pokladničný doklad alebo faktúru s DPH, ktorá sa vzťahuje na doručovaný Tovar.
V prípade neprítomnosti Zákazníka na adrese, ktorú uviedol pri objednávke ako adresu doručenia, mu zamestnanec Predávajúceho zanechá avízo alebo sa ho pokúsi telefonicky kontaktovať za účelom zistenia termínu, kedy bude Zákazník prítomný. V prípade, že Dodávateľ vráti objednaný Tovar do Internetového obchodu, Predávajúci bude Zákazníka kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a opätovne sa so Zákazníkom dohodne na termíne a cene Doručenia.
§ 7 Záruka
Predávajúci zabezpečí Dodanie Tovaru bez fyzických a právnych vád. Predávajúci zodpovedá Zákazníkovi, ak má Tovar fyzickú alebo právnu vadu (záruka).
Ak má Tovar vadu, Zákazník môže:
urobiť vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpiť od Kúpnej zmluvy, pokiaľ Predávajúci bezodkladne a bez nadmerných ťažkostí pre Zákazníka nevymení vadný Tovar za bezchybný alebo vadu neodstráni.
požadovať výmenu vadného Tovaru za Tovar bez vád alebo odstránenie vady. Predávajúci je povinný v primeranej lehote bez zbytočných ťažkostí pre Zákazníka vymeniť vadný Tovar za Tovar bez vád alebo vadu odstrániť.
Toto obmedzenie neplatí, ak Tovar už bol vymenený alebo opravený Predávajúcim alebo ak Predávajúci nesplnil povinnosť vymeniť Tovar za bezchybný alebo odstrániť vady. Zákazník môže namiesto odstránenia vád navrhnutých Predávajúcim požadovať výmenu Tovaru za Tovar bez vád alebo namiesto výmeny Tovaru požadovať odstránenie vád, ak uvedenie Tovaru do súladu so zmluvou spôsobom zvoleným Zákazníkom nie je možné alebo by si vyžadovalo neprimerané náklady v porovnaní so spôsobom navrhnutým Predávajúcim. Pri posudzovaní neprimeraných nákladov sa prihliada na hodnotu Tovaru bez vád, druh a závažnosť zistenej vady, ako aj na nepríjemnosti, ktorým by bol Zákazník vystavený pri inom spôsobe uspokojenia.
Predávajúci môže odmietnuť vyhovieť požiadavke Zákazníka, ak uvedenie Tovaru s vadami do súladu s Kúpnou zmluvou spôsobom zvoleným Zákazníkom nie je možné alebo by si vyžadovalo neprimerané náklady v porovnaní s iným možným spôsobom uvedenia do súladu s Kúpnou zmluvou. Náklady na opravu alebo výmenu znáša Predávajúci.
Zákazník, ktorý uplatňuje práva zo záruky, je povinný doručiť vadný tovar na adresu Predávajúceho. V prípade Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľom, hradí náklady na doručenie Predávajúci.
Predávajúci zodpovedá zo záruky, ak sa fyzická vada prejaví pred uplynutím dvoch rokov odo dňa dodania Tovaru Zákazníkovi. Nárok na odstránenie vady alebo výmenu Tovaru za Tovar bez vady sa premlčí uplynutím jedného roka, táto lehota však nemôže skončiť skôr ako uplynutím lehoty podľa prvej vety. V tejto lehote môže Zákazník odstúpiť od Kúpnej zmluvy alebo urobiť vyhlásenie o znížení ceny z dôvodu vady Tovaru. Ak Zákazník požadoval výmenu Tovaru za bezchybný alebo odstránenie vady, lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy alebo na podanie vyhlásenia o znížení ceny začína plynúť od neúčinného uplynutia lehoty na výmenu Tovaru alebo na odstránenie vady.
Akékoľvek reklamácie súvisiace s Tovarom alebo plnením Kúpnej zmluvy môže Zákazník adresovať písomne na adresu Predávajúceho.
Predávajúci je povinný do 14 dní odo dňa doručenia žiadosti obsahujúcej reklamáciu odpovedať na reklamáciu Tovaru alebo plnenia Kúpnej zmluvy oznámenú Zákazníkom.
Zákazník môže podať reklamáciu Predávajúcemu v súvislosti s využívaním bezplatných služieb poskytovaných elektronickou formou Predávajúcim. Reklamácia môže byť podaná elektronicky a zaslaná na adresu biuro@paton.com.pl. Zákazník by mal v sťažnosti uviesť popis problému. Predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní, reklamáciu posúdi a poskytne Zákazníkovi odpoveď.
Predávajúci nevyužíva mimosúdne riešenie sporov uvedené v zákone z 23. septembra 2016, o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov.
§ 8 Záruka
Na Tovar predávaný Predávajúcim sa môže vzťahovať záruka poskytovaná výrobcom Tovaru alebo distribútorom.
V prípade Tovaru, na ktorý sa vzťahuje záruka, sú informácie o existencii a obsahu záruky vždy uvedené na Internetovej stránke Obchodu.
§ 9 Odstúpenie od Kúpnej zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu.
V prípade predaja jedného tovaru lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď tovar prevezmete alebo keď tovar prevezme vami určená tretia osoba odlišná od dopravcu.
V prípade kúpy viacerých tovarov, ktoré boli dodané samostatne, lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď nadobudnete vlastníctvo posledného tovaru alebo keď tretia strana, ktorá nie je dopravcom a ktorú ste uviedli, nadobudne vlastníctvo posledného tovaru.
V prípade nákupu tovaru, ktorý sa dodáva po častiach alebo častiach, lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď ste prevzali poslednú časť alebo splátku alebo keď tretia strana, ktorá nie je dopravcom a ktorú ste uviedli, prevzala poslednú časť alebo splátku.
V prípade zmluvy, ktorej predmetom je pravidelné dodanie tovaru počas vymedzeného obdobia, lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď ste prevzali prvú položku alebo keď tretia strana, ktorá nie je dopravcom a ktorú ste uviedli, prevzala prvú položku.
Na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy nás musíte informovať, t. j. PATON Europe Sp. z o. o., 35-213 Rzeszów, ul. Kapitałowa 4, tel. č: 22 290 86 96, e-mail: masterweld@paton.pl o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom). Môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je k dispozícii na našej webovej stránke, ale nie je to povinné.
Formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie môžete vyplniť a odoslať aj elektronicky na našej webovej stránke https://paton.pl/zwrot-towaru/. Ak využijete túto možnosť, bezodkladne vám zašleme potvrdenie o prijatí vášho oznámenia o odstúpení od zmluvy na trvanlivom nosiči (napríklad e-mailom).
Ak od kúpnej zmluvy odstúpite, bude sa považovať za neuzavretú.
Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí, ak oznámenie týkajúce sa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy odošlete pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.
Ak Spotrebiteľ urobil vyhlásenie o odstúpení od Kúpnej zmluvy pred tým, ako Predávajúci prijal jeho ponuku, ponuka prestáva byť záväzná.
Predávajúci je povinný bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia vyhlásenia Spotrebiteľa o odstúpení od Kúpnej zmluvy, vrátiť Spotrebiteľovi všetky ním uhradené platby vrátane nákladov na dodanie Tovaru Spotrebiteľovi. Predávajúci môže zadržať vrátenie platieb prijatých od Spotrebiteľa, kým nedostane Tovar späť alebo kým Spotrebiteľ nepredloží doklad o odoslaní Tovaru späť, podľa toho, ktorá z týchto udalostí nastane skôr.
Ak si Spotrebiteľ uplatňujúci právo na odstúpenie od zmluvy zvolil iný spôsob dodania Tovaru ako najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný Predávajúcim, Predávajúci nie je povinný uhradiť Spotrebiteľovi dodatočné náklady, ktoré Spotrebiteľovi vznikli.
Spotrebiteľ je povinný vrátiť Tovar Predávajúcemu bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia od Kúpnej zmluvy. Na dodržanie tejto lehoty postačuje vrátiť Tovar na adresu Predávajúceho pred uplynutím tejto lehoty.
V prípade odstúpenia od zmluvy znáša Zákazník, ktorý je Spotrebiteľom, len priame náklady na vrátenie Tovaru.
Ak Tovar vzhľadom na jeho povahu nemožno zaslať späť poštou obvyklým spôsobom, Predávajúci informuje Spotrebiteľa o nákladoch na vrátenie Tovaru na Internetovej stránke Obchodu. Náklady na takúto spätnú prepravu sa odhadujú na maximálne 150 PLN (platí najmä pre balíky veľkých rozmerov, ktoré si vyžadujú prepravu na paletách).
Spotrebiteľ zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty Tovaru v dôsledku jeho používania nad rámec nevyhnutný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti Tovaru.
Predávajúci vráti platbu rovnakým spôsobom platby, aký použil Spotrebiteľ, pokiaľ sa Spotrebiteľ výslovne nedohodol na inom spôsobe vrátenia platby, ktorý pre Spotrebiteľa nepredstavuje žiadne náklady.
Právo spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy je vylúčené v prípade:
zmluvy, v ktorej cena alebo odmena závisí od výkyvov na finančnom trhu, ktoré obchodník nemôže ovplyvniť a ktoré môžu nastať pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy;
zmluvy o dodaní veci, ktorá nie je prefabrikovaná, vyrobená podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo určená na uspokojenie individuálnych potrieb spotrebiteľa;
zmluva, ktorej predmetom plnenia je vec, ktorá sa rýchlo kazí alebo má krátku dobu trvanlivosti;
zmluva, ktorej predmetom plnenia je vec dodaná v uzavretom obale, ktorý sa po otvorení nemôže vrátiť zo zdravotných alebo hygienických dôvodov, ak bol obal po dodaní otvorený;
zmluva, v ktorej je predmetom plnenia vec, ktorá sa po dodaní vzhľadom na svoju povahu stáva neoddeliteľnou od iných vecí;
zmluva o dodávke alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia kúpnej zmluvy, ktorých dodávka sa môže uskutočniť až po 30 dňoch a ktorých hodnota závisí od výkyvov na trhu, ktoré obchodník nemôže ovplyvniť;
zmluva, v ktorej spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka, aby k nemu prišiel za účelom vykonania naliehavej opravy alebo údržby. Ak obchodník poskytne služby navyše k tým, ktoré si spotrebiteľ vyžiadal, alebo tovar iný ako náhradné diely nevyhnutne použité pri vykonávaní opravy alebo údržby, spotrebiteľ má právo na odstúpenie od zmluvy na dodatočné služby alebo tovar;
zmluva o dodávke zvukových alebo obrazových záznamov alebo počítačových programov dodaných v zapečatenom obale, ak sa obal po dodaní otvorí;
zmluva o dodávke novín, periodík alebo časopisov s výnimkou zmluvy o predplatnom;
zmluva uzavretá na verejnej dražbe;
§ 10 Bezplatné služby
Predávajúci poskytuje Zákazníkom prostredníctvom elektronických prostriedkov bezplatné služby:
V prípade, že je to možné, poskytne predávajúcemu tieto služby: a) newsletter;
vedenie zákazníckeho účtu.
Služby uvedené v § 10 ods. 1 sú poskytované 7 dní v týždni, 24 hodín denne.
Predávajúci si vyhradzuje právo výberu a zmeny druhu, formy, času a spôsobu poskytovania prístupu k vybraným uvedeným službám, o čom bude Zákazníkov informovať spôsobom primeraným zmene Obchodných podmienok.
Službu Newsletter môže využívať každý Zákazník, ktorý zadá svoju e-mailovú adresu, a to prostredníctvom registračného formulára sprístupneného Predávajúcim na Internetovej stránke Obchodu. Po odoslaní vyplneného registračného formulára Zákazník bezodkladne dostane od Predávajúceho potvrdenie e-mailom na e-mailovú adresu uvedenú v registračnom formulári. Týmto okamihom je uzatvorená zmluva o elektronickom poskytovaní služby Newsletter.
Zákazník môže počas procesu registrácie dodatočne zaškrtnúť príslušné políčko v registračnom formulári s cieľom prihlásiť sa na odber služby Newsletter.
Služba Newsletter spočíva v zasielaní elektronickej správy Predávajúcim na e-mailovú adresu Zákazníka, ktorá obsahuje informácie o nových produktoch alebo službách ponúkaných Predávajúcim. Predávajúci zasiela Newsletter všetkým Zákazníkom, ktorí sa k jeho odberu prihlásili.
Každý Newsletter zaslaný dotknutým Zákazníkom obsahuje najmä: informácie o odosielateľovi, vyplnené pole “predmet”, ktoré definuje obsah správy a informácie o možnosti a spôsobe odstúpenia od bezplatnej služby Newsletter.
Zákazník sa môže kedykoľvek vzdať prijímania Newslettera odhlásením sa z odberu prostredníctvom odkazu obsiahnutého v každom e-maile zaslanom v rámci služby Newsletter alebo aktivovaním príslušného poľa v zákazníckom účte.
Služba zákazníckeho účtu je dostupná po registrácii podľa podmienok opísaných v Obchodných podmienkach a spočíva v tom, že Zákazníkovi je v rámci webovej stránky obchodu poskytnutý osobitný panel, ktorý umožňuje Zákazníkovi upravovať údaje zadané pri registrácii, ako aj sledovať stav objednávok a históriu už zrealizovaných objednávok.
Zákazník, ktorý vykonal Registráciu, môže Predávajúcemu podať žiadosť o zrušenie Účtu Zákazníka, avšak v prípade žiadosti o zrušenie Účtu Zákazníka zo strany Predávajúceho môže byť Účet Zákazníka zrušený do 14 dní od podania žiadosti.
Predávajúci je oprávnený zablokovať prístup k Účtu a bezplatným službám Zákazníka v prípade konania Zákazníka na škodu Predávajúceho alebo iných Zákazníkov, porušenia právnych predpisov alebo ustanovení Obchodných podmienok Zákazníkom, ako aj v prípade, ak je zablokovanie prístupu k Účtu a bezplatným službám Zákazníka odôvodnené z bezpečnostných dôvodov – najmä: narušenie bezpečnosti Internetovej stránky Obchodu Zákazníkom alebo iné hackerské aktivity. Zablokovanie prístupu k Účtu a bezplatným službám Zákazníka z vyššie uvedených dôvodov trvá po dobu nevyhnutnú na vyriešenie problému, ktorý je dôvodom na zablokovanie prístupu k Účtu a bezplatným službám Zákazníka. Predávajúci informuje Zákazníka o zablokovaní prístupu k Účtu Zákazníka a bezplatným službám e-mailom na adresu uvedenú Zákazníkom v registračnom formulári.
§ 11 Ochrana osobných údajov
Predávajúci je správcom osobných údajov Zákazníkov poskytnutých dobrovoľne Predávajúcemu v rámci Registrácie, jednorazového zadania objednávky a v rámci poskytovania elektronických služieb Predávajúcim alebo v rámci iných okolností uvedených v Obchodných podmienkach.
Predávajúci spracúva osobné údaje Zákazníkov na účely spracovania objednávky, poskytovania elektronických služieb Predávajúcim a na ďalšie účely uvedené v Obchodných podmienkach a Zásadách ochrany osobných údajov. Údaje sú spracúvané len na základe ustanovení zákona alebo súhlasu vyjadreného Zákazníkom v súlade s platnými právnymi predpismi.
Zákazník poskytuje svoje osobné údaje Predávajúcemu dobrovoľne, avšak s tým, že neposkytnutie niektorých údajov v procese Registrácie znemožňuje registráciu a zriadenie Zákazníckeho účtu a znemožňuje odoslanie a realizáciu Zákazníckej objednávky, v prípade odoslania objednávky bez registrácie Zákazníckeho účtu.
Každý, kto poskytne Predávajúcemu svoje osobné údaje, má právo na prístup k ich obsahu a na ich opravu alebo vymazanie a v zákonom stanovených prípadoch má právo požadovať ukončenie spracúvania svojich osobných údajov.
Predávajúci je povinný chrániť poskytnuté osobné údaje a vynaložiť maximálne úsilie na ich ochranu pred neoprávneným prístupom alebo použitím neoprávnenými osobami.
Predávajúci odovzdáva osobné údaje Zákazníka Dodávateľovi v rozsahu potrebnom na realizáciu Dodávky.
Ak si Zákazník zvolí platbu prostredníctvom systému przelewy24.pl, jeho osobné údaje sú v rozsahu potrebnom na vykonanie platby odovzdané spoločnosti PayPro S.A. Zúčtovateľovi so sídlom v Poznani (60-327 Poznaň, ul. Kanclerska 15), zapísanej v registri podnikateľov vedenom Okresným súdom Poznaň – Nowe Miasto a Wilda v Poznani, 8. obchodné oddelenie Národného súdneho registra pod číslom KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
§ 12 Ukončenie zmluvy (nevzťahuje sa na kúpne zmluvy)
Zákazník aj Predávajúci môžu kedykoľvek a bez uvedenia dôvodu ukončiť zmluvu o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami, pričom druhej strane zostávajú zachované práva nadobudnuté pred ukončením uvedenej zmluvy a ustanovenia uvedené nižšie.
Zákazník, ktorý vykonal Registráciu, ukončí zmluvu o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami zaslaním príslušného prejavu vôle Predávajúcemu, pričom použije akýkoľvek prostriedok diaľkovej komunikácie umožňujúci Predávajúcemu oboznámiť sa s prejavom vôle Zákazníka.
Predávajúci ukončí zmluvu o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami zaslaním príslušného prejavu vôle Zákazníkovi na e-mailovú adresu uvedenú Zákazníkom pri Registrácii.
§ 13 Záverečné ustanovenia
- Predávajúci zodpovedá za nesplnenie alebo neprimerané plnenie zmluvy, avšak v prípade zmlúv uzatvorených so Zákazníkmi, ktorí sú Podnikateľmi, zodpovedá Predávajúci len v prípade úmyselného spôsobenia škody a v rozsahu skutočne vzniknutej škody Zákazníkovi, ktorý je Podnikateľom.
Obsah týchto Obchodných podmienok je možné kedykoľvek zaznamenať vytlačením, uložením na nosič alebo stiahnutím z Internetovej stránky Obchodu.
V prípade sporu vyplývajúceho z uzatvorenej Kúpnej zmluvy sa zmluvné strany budú snažiť o jeho zmierlivé vyriešenie. Všetky spory vyplývajúce z týchto Obchodných podmienok sa riadia poľským právom.
Predávajúci informuje Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľom, o možnosti využitia mimosúdneho reklamačného a reklamačného konania. Pravidlá prístupu k týmto postupom sú k dispozícii v sídlach alebo na webových stránkach subjektov oprávnených riešiť spory mimosúdnou cestou. Môžu to byť najmä spotrebiteľskí ombudsmani alebo Vojvodské inšpektoráty obchodnej inšpekcie, ktorých zoznam je dostupný na internetovej stránke Úradu pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
Predávajúci informuje, že na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ sa nachádza platforma pre online riešenie sporov medzi spotrebiteľmi a podnikateľmi na úrovni EÚ (platforma ODR).
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok. Všetky objednávky prijaté Predávajúcim na realizáciu pred dňom účinnosti nových Obchodných podmienok sa realizujú na základe Obchodných podmienok, ktoré boli platné v deň zadania objednávky Zákazníkom. Zmena Obchodných podmienok nadobúda účinnosť do 7 dní odo dňa jej zverejnenia na Internetovej stránke Obchodu. O zmene Obchodných podmienok bude Predávajúci informovať Zákazníka 7 dní pred nadobudnutím účinnosti nových Obchodných podmienok prostredníctvom správy zaslanej e-mailom, ktorá bude obsahovať odkaz na znenie zmenených Obchodných podmienok. Ak Zákazník nové Obchodné podmienky neakceptuje, je povinný o tom informovať Predávajúceho, čo má za následok zánik zmluvy podľa ustanovenia § 12 Obchodných podmienok.
Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 02.02.2020.
Údaje o spoločnosti:
Sp. z o.o.: PATON Europe Sp. z o.o.
35-213 Rzeszów, ul. Kapitałowa 4
NIP: 813 375 25 15
Regon: 367842571
biuro@paton.pl
Technickú podporu webovej stránky zabezpečuje agentúra SEO.
PATON Europe Sp. z o. o.
4, ulica Kapitałowa
35-213 Rzeszów, Poľsko
DIČ: PL8133751525
IČO: 367842571
Obchodný register: 0000687755
Potrebujete pomoc? Zavolajte nám:
Od pondelka do piatku: 08:00-16:00
Sobota – nedeľa: Zatvorené
Alebo pošlite e-mail:
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.
- Image
- SKU
- Rating
- Price
- Stock
- Availability
- Add to cart
- Description
- Content
- Weight
- Dimensions
- Additional information
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.